Новини

8 способів використання технологій в аудиторіях задля трансформування процесу викладання та навчання

office

В ідеалі інтеграція технологій повинна спрямовувати, розширювати й підвищувати цілі навчання. Інтеграція навчальних програм з технологіями може відбуватися лише тоді, коли технологія в якості інструменту використовується для покращення навчання, бажано, в області змісту.

Технології надають учням можливість навчатися в такий спосіб, який раніше не був можливим. Запорукою успішності ефективної технологічної інтеграції є можливість вибору учнями технологічних засобів, які допоможуть їм своєчасно отримувати інформацію, аналізувати та синтезувати її та професійно репрезентувати.

Технологічна інтеграція стає успішною за умови, що використання технологій є:

  • Плановим та прозорим.
  • Доступним та завжди застосовним для поточного завдання.
  • Підтримує навчальні цілі та допомагає учням ефективно досягати своїх цілей.
Технологічна інтеграція визначається на основі типу наявної технології, доступності технології та того, хто використовує цю технологію. Важливо пам’ятати, що інтеграція повинна передусім обертатися навколо потреб учнів, а не обов'язково вчителя. Одним з головних факторів успішності технологічної інтеграції є охоче сприйняття змін. Розвиток технологій відбувається постійно та швидко. «Ефективна інтеграція технологій досягається тоді, коли студенти мають змогу вибирати технологічні засоби, які допоможуть їм своєчасно отримувати інформацію, аналізувати та синтезувати інформацію та репрезентувати її професійно. Технології повинні стати невід'ємною частиною того, як функціонує аудиторія — настільки ж доступними, як і всі інші інструменти для аудиторії», — Національні стандарти освітніх технологій для учнів, Міжнародне товариство технологій в освіті.

Як технології можуть допомогти навчальному процесу?

За умови ефективної інтеграції в програму технологічні засоби здатні розширити процес навчання завдяки використанню потужних можливостей, які ці інструменти пропонують студентам та викладачам, а саме:
  • Доступності сучасного передового матеріалу.
  • Методів збору/запису інформації.
  • Способів співпраці зі студентами, викладачами та консультантами в усьому світі.
  • Можливостей для вираження та розуміння за допомогою мультимедіа.
  • Відповідності навчання та достовірності оцінювання.
  • Проведення тренінгів для комерційних підприємств та представлення їхньої нової інформації.

8 способів використання технологій викладання та навчання в аудиторіях

1 Онлайн-навчання та змішані аудиторії: Хоча онлайн-навчання K-12 стає популярнішим у всьому світі, багато вчителів використовують змішане навчання — поєднання онлайн-навчання зі стаціонарним.

2. Проектна діяльність, що включає технології: Багато важливих точних проектів пронизані технологією від початку до кінця. 3. Навчання та оцінювання на основі ігор: Було достатньо розголосу, пов'язаного з перевагами включення в шкільні завдання моделювання та навчальних заходів на основі ігор. 4. Інструктивні інструменти, такі як інтерактивні дошки та системи реагування учнів: Ось лише кілька можливостей, що збільшують потенціал використання інтерактивних дошок у школі:
  • Оповідання в цифровому форматі.
  • Створення, перегляд та коментування учнівських робіт в PowerPoint та мультимедійних презентацій у режимі реального часу.
  • Показ потокових або завантажених відео.
  • Використання онлайн-карт та супутникових зображень для навчання географії.
  • Відображення художніх робіт або музейних презентацій в Інтернеті.
  • Демонстрація технік запису відео.
  • Навчання учнів проведенню досліджень в Інтернеті.
  • Спільна робота над написанням та редагуванням вправ, математичних завдань та наукових експериментів.
  • Інструктаж класу щодо використання комп’ютерних програм, прийомів використання клавіатури й інших навичок роботи з комп'ютером.
Мета системи реагування учнів — перетворити абстрактне навчання на практичний досвід завдяки використанню пристроїв з дистанційним керуванням, так званих клікерів. 5. Створені студентами засоби масової інформації типу подкастів, відеороликів або слайд-шоу: Однією з центральних концепцій цифрової майстерності або медіаграмотності є те, що студенти повинні бути творцями та критиками медіа, а не просто клієнтами. 6. Інструменти для спільної роботи, такі як Wikis або Google Docs: Онлайн співпраця з іншими користувачами може стати реалізацією змін як для викладачів, так і для студентів. Євангелістом таких зв’язків є вчитель Вікі Девіс. 7. Використання соціальних медіа для залучення учнів: Незважаючи на те, що інструменти соціальних медіа в багатьох школах все ще заблоковані, поза школою учні всього світу проводять величезну кількість часу в соціальних мережах. 8. Основи технологічної інтеграції: Найчастіше для технологічної інтеграції використовуються моделі SAMR і TPACK.
  • Модель SAMR (Substitution (заміна), Augmentation (збільшення), Modification (модифікація), та Redefinition (переосмислення)), створена доктором Рубеном Пуентудура, спрямовує процес роздумів на те, як ми інтегруємо технології в наші класи. Ідеальна мета інтеграції технологій — надати новий сенс процесу викладання та навчання, і робити те, що ніколи не могло статися доки ми не почали опрацювати з технологіями.
  • Структура моделі TPACK (Technological Pedagogical Content Knowledge, (технологічні знання про зміст педагогіки)) міститт інформацію, якої потребують педагоги для успішної інтеграції технологій у процес викладання. Веб-сайт TPACK пропонує велику колекцію безкоштовних ресурсів для вчителів.
Незважаючи на суттєві відмінності ресурсів і можливостей від школи до школи, від локації до локації, інтеграція технологічних інструментів досяжна способами, які впливатимуть на взаємодію та навчання всіх учнів.

За інформацією New Delhi.

До списку всiх новин
News

Ще новини

IT-школяр став партнером Національної коаліції цифрових трансформацій
Головна мета коаліції — вдихнути нове життя в економіку та суспільство України, втілюючи цифрові трансформації.
Детальніше
ТОП-шкіл: Де дітям вивчати програмування у 2019 році?
IT-школяр разом із партнерами розповідає, де школярам опановувати сучасні технології.
Детальніше
Чему учить детей. Шесть навыков для успешного будущего
Валерий Омельченко, вице-президент Ассоциации налогоплательщиков Украины, автор социальной инициативы ІТ-школяр, владелец HUB 4.0.
Детальніше

Хочу приєднатися