Новини

ЧОМУ ВАЖЛИВЕ STEM-НАВЧАННЯ?

office

З року в рік дедалі важливішими стають напрямки науки, технології, техніки та математики, відомі під загальною назвою STEM. Проте одна з головних проблем, з якою стикаються ці галузі, — брак кваліфікованої молоді, яка виконуватиме функції сучасних викладачів після їхнього підвищення в кар’єрі та старіння.

За даними одного з джерел, лише близько 16% випускників коледжів проходили навчання в сфері індустрії або предметній галузі, пов’язаній зі STEM, тоді як до 2018 року в цих секторах очікується 1,2 млн вакансій.

Це цифри шокують, особливо зважаючи на те, що компанії та організації з галузей STEM постійно створюють інновації для нашого суспільства. На жаль, коли учні починають активно працювати на уроках, що проводяться за системою STEM, вони стають менш зацікавленими в самому предметі, тому для викладачів та навчальних закладів так важливо продовжувати позитивно висвітлювати переваги STEM-навчання як батькам, так і студентам.

З огляду на це, за даними одного з досліджень, лише 17% учнів середньої школи добре володіють предметами STEM, що викликає неабияке занепокоєння. Проте є не тільки погані новини. Наприклад, освітяни Австралії використовують STEM для інформування учнів про проблеми реального життя, що виникають в безпосередній близькості до них, зокрема, про необхідність збереження Великого Бар'єрного рифу. Давайте уважніше розглянемо, що система STEM може запропонувати учням.

Це веселе навчання

Одним з найбільш недооцінених аспектів STEM-навчання є те, є те, що багато учнів отримують від нього реальне задоволення та відчуття виконаного обов'язку. Для них зосередження уваги на STEM допомагає почуватися більш зацікавленими в своїй освіті та отримувати від неї більший зиск.

Проте це відбувається лише тоді, коли вчителі беруть активну участь в процесі навчання, особливо це стосується молодших школярів.

«Коли мова заходить про викладання за системою STEM, то, незалежно від самого предмету, процес навчання полягатиме у відкритті нового, створенні речей, пошуку даних або інформації та проведенні різноманітних експериментів задля отримання кінцевого результату. Як ви можете бачити, за умови правильної організації це може нескінченно стимулювати розум учнів», — наголошує Макс Петіт, PhD, технічний письменник з Big Assignments.

Воно дуже практичне

Хоча, найчастіше, STEM розглядається як «експериментальне навчання», ця система є дуже практичною і базується на навичках. Враховуючи вищезгадані факти, в класах, де навчання проходять згідно з системою STEM, від учнів вимагається робити речі власноруч, щоб мати нагоду відкрити для себе певні знання або розвинути відповідні навички.

Здобуті в молодому віці, ці практичні навички залишаться з учнями на все життя і можуть використовуватись протягом під час здобуття освіти та у майбутній роботі. Наприклад, якісна STEM-освіта може включати як участь у збереженні місцевої дикої природи, так і навчання написанню коду.

Це виклики для учнів

Для деяких учнів, предмети STEM є дуже складними, і це непогано. Проте особи, яким підходять завдання та стиль STEM, повинні заохочуватись до кидання викликів самим собі та розсунення власних меж.

«Багато учнів сьогодні дивляться на критерії STEM-навчання, однак віддали б перевагу б сидіти з головою в підручнику історії або мови. Хоча такий підхід і досі залишається значущим, для майбутнього набагато важливішим є той факт, що молодь позитивно спонукають до самостійного вирішення питань, коли йдеться про дослідження в STEM», — зауважує освітній оглядач з Australian Help ордон Тейлор.

Ознайомлення учнів з проблемою стикає їх з реаліями життя, бо таким чином вони навчаються обдумувати шляхи її розв’язання та намагаються знайти рішення. Ці навички стануть у нагоді, тільки-но вони перейдуть у категорію робочої сили і постануть перед необхідністю проходити цю процедуру безпосередньо для себе.

Учні можуть грати та навчатися одночасно

Навчання та гра, як правило, не йдуть поруч, але, коли йдеться про STEM-навчання, можливі деякі винятки. Наприклад, в Інтернеті існує безліч ресурсів, де учні можуть грати в математичні ігри задля вивчення нових математичних концепцій, і це може бути одночасно як розвагою, так і навчанням.

Інтернет-ресурси, на кшталт Essay Roo, є відомими багатьом професійним письменникам, які можуть створювати власний контент з будь-якого предмету, не лише з математики, щоб учні могли вчитися і грати одночасно. Мова йде про необхідність проактивності викладачів у пошуку подібного матеріалу.

Гра та навчання також відбуваються безпосередньо в класі. Для молодших учнів це можуть бути прості ігри з водою, щоб побачити, як вона заповнює контейнери, в той час як старші учні можуть кодувати та створювати власні ігри.

STEM-навчання можна налаштовувати

Якщо ви розглядаєте такий предмет, як історія, то студент або буде розуміти поняття, або ні. Подібні курси можуть бути чорно-білими. Проте STEM-навчання є дуже різним.

Воно може розроблятися відповідно до можливостей дитини та рівня освіти. Звичайно, як було зазначено вище, ідеальне STEM-питання підштовхне студентів до межі їхніх здібностей, перевірятиме їхні навички вирішення проблем, їхнє критичне мислення та залучення в тему.

Однак дані критерії можна адаптувати для учнів будь-якого рівня, незалежно від того, чи є вони адептами академічної освіти. Це означає, що, незважаючи на притаманні здібності, кожна дитина може досягти успіху завдяки використанню системи навчання STEM. Наприклад, розглядаючи в класі тему про світло і темряву, ви маєте безліч варіантів. Можна використати ігровий павільйон і прикрасити його аркушами для створення темного приміщення, щоб дати учням можливість провести всередині експерименти зі світлом. Також можливе проведення уроку на відкритому повітрі в сонячний день, щоб створювати тіні або показувати, що світло не може пройти крізь твердий об'єкт. Ви обмежені лише вашою уявою.

Оскільки технологія розвивається та рухається вперед, важливо продовжувати STEM-навчання в позитивному розумінні та супутніх значеннях. Аспекти нашого суспільства, такі як комп'ютери, технології, критичні системи, платформи соціальних мереж тощо, базуються на STEM-навчанні, і без цього світ не буде там, де він є сьогодні.

Бренда Берг — професіонал з більш ніж 15-річним досвідом управління бізнесом, у маркетингу та підприємництві. Консультант та викладач для студентів та підприємців у Академії.Також Бренда є неповний викладач та головний редактор Oxessays. Вона вважає, що постійне навчання — єдиний шлях до успіху. Ви можете відвідати її особистий блог на сайті Letsgoandlearn.com.

Джерело. Переклад IT-школяр.

До списку всiх новин
News

Ще новини

В Києві з’явився перший дитячий факультатив з вивчення технологій штучного інтелекту
ІT-школяр поспілкувався з засновником і викладачем.
Детальніше
10 способів зробити навчання цікавішим
Рекомендації магістра наук в галузі освіти у Державному коледжі Буффало, Університет штату Нью-Йорк, Джанель Кокс, які допоможуть учням отримувати задоволення від навчання.
Детальніше
IT-школяр підтримав першу українську команду на First Robotics Competition у Туреччині
Проект Neurablink вразив суддів конкурсу та виборов перемогу в номінації Judges' Award!
Детальніше

Хочу приєднатися