Новини

Перші результати роботи Комітету з цифрових технологій

office
Експертно-консультативний комітет з цифрових технологій в освіті при Міністерстві освіти і науки України утворений за наказом МОН у травні 2018 року. Комітет є дорадчим консультативним органом, що діє з метою ефективного приватно-державного партнерства в галузі інформаційно-комунікаційних технологій в освіті, підтримання постійного ефективного діалогу із представниками ІТ бізнесу, експертами та громадськими організаціями у сфері ІТ.

За 7 місяців діяльності проведено 2 засідання Комітету з цифрових технологій, відбулася низка зустрічей з представниками Директорату стратегічного розвитку та євроінтеграції, Інституту освітньої аналітики, а також фахівцями ІМЗО та МОН України. Експерти комітету також взяли участь у заходах:

  • Установче засідання робочої групи з питань цифровізації освіти в ХайТек Офіс України  (липень 2018).
  • Засідання Координаційної ради з питань розвитку цифрової економіки та суспільства України при КМУ (вересень 2018).
  • Форумі з Цифрового розвитку України  (листопад 2018).
  • IV науково-практична конференція з питань STEM освіти (листопад 2018).

У 2018 році члени експертно-консультативного Комітету з цифрових технологій напрацювали низку документів — рекомендацій, пропозицій і звернень:

  1. Положення про Комітет та стратегічний план роботи.
  2. Пропозиції стосовно ІТ до Концепції розвитку педагогічної освіти.
  3. Рекомендації щодо питання кібербезпеки в системі підготовки та підвищення кваліфікації вчителів інформатики для Директорату середньої  та початкової освіти МОН України.
  4. Пропозиції стосовно звітності з питань цифровізації денних закладів загально-середньої освіти для Інституту освітньої аналітики.
  5. Пропозиції стосовно ІКТ до Закону про повну загальну середню освіту.
  6. Висновок стосовно проектів наказів МОН щодо закупівлі комп’ютерної техніки для НУШ.
  7. Пропозиції до Наказу МОЗ «Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти» для МОЗ України.
  8. Пропозиції до Координаційної ради з питань розвитку цифрової економіки та суспільства України при КМУ.
  9. Пропозиції до Проекту наказу Міністерства «Про затвердження Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів та внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 20 лютого 2002 року № 128».
  10. Пропозиції стосовно  цифрової компетенції вчителів ЗНЗ до  проекту Професійного стандарту на посаду «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти».
  11. Пропозиції  стосовно цифрової компетенції Стандарту учнів 5– 9 класів (НУШ).
  12. Лист в ІМЗО стосовно конкурсного відбору електронних підручників відповідно до Наказу МОН від 02.10.2018р. No1050 «Про проведення конкурсного відбору проектів електронних підручників для закладів загальноі середньої освіти у 2018 році».
  13. Пропозиції Комітету  стосовно ІТ компоненти до  Програми незалежного тестування для вчителів початкової школи  закладів загальної середньої освіти ( Пояснювальна записка).
  14. Рекомендації стосовно «Електронного портфоліо» в ході реалізації компонента сертифікації  вчителів.
  15. Пропозиції до МОН України стосовно Цифровізації освіти України.
До списку всiх новин
News

Ще новини

IT-школяр підтримав першу українську команду на First Robotics Competition у Туреччині
Проект Neurablink вразив суддів конкурсу та виборов перемогу в номінації Judges' Award!
Детальніше
Тетяна Нанаєва: В наших школах співвідношення електронних пристроїв до учнів 1:10. В європейських — 1:2
«Цифрова Україна» — спільний проект парламентського телеканалу «Рада» і «Хай-тек офіс Україна». В ефір завітала голова Комітету з цифровізації освіти при Міністерстві освіти і науки, керівник експертної групи Хай-тек офісу Тетяна Нанаєва. Вона розказала про перші результати роботи комітету, плани, сучасний стан і нову Концепцію цифровізації освіти в Україні.
Детальніше
ЗА ПІДТРИМКИ «IT-ШКОЛЯР» ВПРОВАДИЛИ БРИТАНСЬКУ МЕТОДИКУ iCOMPUTE
За підтримки соціальної ініціативи «IT-школяр» протягом І семестру на базі НВК №141 «ОРТ» м. Києва учні 2-4 класів вивчали інформатику за сучасною методикою iCompute (Великобританія).
Детальніше

Хочу приєднатися